Thursday, June 19, 2008

Tawaran Ke Universiti Malaysia Pahang


Pada 18 jun yang lepas, aku telah menerima tawaran belajar di UMP. Kursus yang aku dapat ialah Sarjana Muda Kejuruteraan Awam. Tercapai juga akhirnya cita-cita aku untuk belajar dalam bidang ini.

Insya Allah aku akan melaporkan diri pada 1 Julai 2008 di Pahang nanti. Kawan2 aku juga ramai yang dapat kat UMP termasuk lah juga kawan aku dari sekolah rendah lagi.

So, mungkin lepas ni, agak busy lah nak update blog ni. Kalu ada masa yang sesuai, selepas jer dapat menyesuaikan diri kat sana. Aku akan cuba untuk mengemas kini blog ini dengan pendapat aku ataupun apa2 ajer yg boleh dikongsikan bersama..

Selepas ni aku akan cuba ubah konsep blog aku lebih kepada cerita terhadap peristiwa yang aku akan alami nanti.

Sekian.

No comments: